HOMESWEETHOME#



Internet lyckades jag bara med en gång nere i Helsingborg men nu när jag är hemma så lyckades jag bättre. Bussen gick 11 imorse och stannade kl 18 i Stockholm. nu sitter jag hos min man men en foto mapp på endast 45 bilder. och vi som hade systemkaera med oss och allt.....  iallfall så ska jag cykla ner på stan och ta ut lite pengar till mitt oriflame paket som kommer imorgon. Tänkte fråga en fråga till er kanske lite "äldre" läsare.. Gymnasium (stavningen -.-) för Skönhet och Hälsa? Make Up och Hår men samtidigt Naturell kropp Utstrålning , Naglar .. Hud osv. Finns det nån sån linje med det som inriktning? Google är väl inte precis min starka sida så tips tas gärna imot med en stor famn.
XXXXX


Måste berätta en till liten kul grej som hände nere i Helsingborg.. Ja och Hjärtat då ska springa in på gitarr affärn ch vem går ut när vi går in då? Jo jag går rakt in i Erik Hassel i egen hög person. Jag gapar chockat när jag går förbi utan att säga ursäkta lr ens Tack för att hållt upp dörren för mig. Haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det är verkligen jätte jobbigt att åka buss. Jodå, lite segt har det varit bara :)

2009-07-25 @ 21:24:59
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Nu har jag lagt till dig också :)

2009-07-27 @ 14:31:24
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0